2009. szeptember 27.

Sáfrány Norbert válogatott verseinek E (különösebb érzelem nélkül)

Amit törűtéé innét jE:

"Bejegyzéseket akartál? Kapsz.. :D Meglett a címlap! Óóóó jeee.. - asszem még linkellek is majd..

@phaidros: "Nálam azok a jó filmek, darabok, könyvek, amikre X idő elteltével is emlékszem." - egyetértünk. Erre viszont emlékeztetnek időről időre, pedig tákolt 5let, gyötrelmesen sablonos szereplők, kurvára sablon történet, fordulatok nuku, mert már mind láttad valahol, és nem izzadságszaga, hanem martini és olcsó szappan szaga van az egésznek, ami már a tizedik oldalon idegesít. Mármint a Da Vinci kódban.. ROFL! Elolvastam, mert ajándékba kaptam és ennyivel tartoztam annak, akitől kaptam. De kínszenvedés volt, mert egyszerűen szar. Nem regény, hanem josibarát meg vmi brazil sorozat keveréke. Borszatóan sivár.

@safranynorbert: "én csak leírtam az én véleményem" - ha tényleg így van, akkor az indexcímlap áldozatának tekinthetünk, akkor vmi subbás geci volt ma az admin, és hót aznapos.. Idézzem a beszélgetést?

"ezt nézd meg geciii, ezt olvasd el, baszki, ez NAGGGGGYON komoly, vágod? Hűbazze, ez a címlapra, de azonnal, baszkiiii.. csúcsot döntünk, baszkiiii.. Ne stoppold a dzsaját, öreg!"

Aki a DA Vinci kódra azt mondja regény, az kummantott irodalomórán, és se Bulgakovot, se Dosztojevszkijt, sem Kafkát, sem Hemingwayt sem egyetlen írót nem olvasott életében, hanem a cartoonnetworkon nőtt fel, meg a teletapikon "cocijalizálódott", baszki.."

-+-

aztán volt reakció (talán még ott is van..):
josepapa   2009.09.26. 21:18:13
@ineralisi: tényleg olyan nehéz felfogni a különbséget a ponyva és a szépirodalom között? 

-+-

..aztán erre válasz is:
"hát.. izé.. nem.. Rejtő ponyva volt: tegye fel a kezét, aki nem szereti. Aghata Christie ponyva, és nagyszerű. Dan Brown egyszerűen zsibbasztó szar.. bárgyú, érted, bááárgyúúú.. - de mondom, nem a post írójába haraptam bele, ha őt télleg ártatlan rajongás fűzi ehhez az íróhoz, ámen. Sokan vannak így, a nővérem imádta a csíkos és a pöttyös könyveket is, ne bolygassuk őket elégedettségükben.

Én azt mondtam, ez egy újabb admingeciség, ezt mondtam, valamint kétségbe vontam, h "elsöprő lendületű regény" lett volna a Da Vinci kód, mert szerintem (az én véleményem szerint) egy silány kutyagumi, nagyjából azon a szinten, mintha vki a nike márkájú vietnami gumipapucsit lábbelinek nevezné.. - és megneveztem néhány lábbelit. Sokkal inkább lábbeli a meztelen talpam, mint regény Dan Brown írása. Céloztam ezzel arra, hogy aki hordott már olyat, az nem nevezi a fent említettet annak, legalábbis nem illeti az "elsöprő lendületű regény" jelzővel. Ezt mondtam, a ponyvát nem támadtam. A Mona Lisa overdrive pl lehetne akár ponyva is.. A Galaxis útikalauz stopposoknak, szintén lehetne ponyva.. Dan Brown egyszerűen a gépírás maónikasója és józsibaráttya. Ezt állítottam. Egy 1987es Burdában több a regény, mint benne (az 1982es németnyelvű Playboyokról ne is beszéljünk! az már valóban szépirodaom Dan Brown-hoz képest).. Megismétlem, mi nincsen Dan Brownban: sztori, meg emberek. Nem beszéltem se lélekről, se levegőről, se napsütésről, vagy bármi valóságos dologról. Szerintem még a kibaszott Hallo3-ban is több az élet, meg a valóság, mint a Dan Brown összes írásában együttvéve.. Bocsi, ez is csak egy vélemény.."

És az egész törűűve lett.. ("én csak leírtam az én véleményem. attól tiszteletben tartom mindenki más véleményét is." - Sáfrány Norbert) Áj-jáj-jáj-jáj, pedig olyan szép volt..

E

Vajon most akkor boldogok-e a lélekben szegények?

-.-

FRISS:

"safranynorbert · http://www.sportzona.blog.hu  2009.09.26. 18:32:48
@bt: én is sajnálom magam. erre nem számítottam. én csak leírtam az én véleményem. attól tiszteletben tartom mindenki más véleményét is."

E

Asztán akkor eztet mostan hogyan kéne értelmezni? Ez most itt a költőji túlzás, vagy mijamanó? E?

FRISS2:

...a teljesség kedvéért meg kell állapítani, h Sáfrány Norbert az index címlap újabb áldozata volt: egy nap után eltávolította a bejegyzést.. Nem csak én lettem hát törölve, hanem az egész. Ez így már demokratikus. Maradjanak a versek.

 

Na most az viszont érdekes hozzáállás, amikor a bebaszott-betépett indexadmin aszondja: "nja öcsémhaverkiccsákó, esztetet nézd meg, hogy szopatom széjjel ezt a csávót! Figyúúúkájj wazze: befikázza a valuskát? Kiteszem címlapra, aszt majd azt nézd meg mit kap ott, két perc alatt széjjelszedik! Ízekre.. Na ne stoppold a dzsoját, öcsém, baszki!"

 

Hát így megy ez minálunk.. - még hogy subba.. az index subba, és egyre lejjebb subbásodik. A tudományos cikkek annyira tudomáyosak, mint a magellán, a kult rovat annyira kultúra, mint a muppet show, stb.. stb..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése