2010. május 17.

Színben nincs még ennyire passzentos klipp

4 megjegyzés:

  1. Passzentos pasztelles! A zenéért külön köszönet, még nem hallottam ezt a doom-os izét! Az énekes(nő?) hangja meg mintha Edith Piaf föltámadt volna!
    Itt nem lehet lájkolni?

    VálaszTörlés
  2. Éreztem én, hogy ez a Sanyi haver neked! :) Közben már rátaláltam a jutubon a többire, hát nagyon érdekes, kategorizálhatatlan cucc, ami nem hátrány.

    Én meg júliusban megyek a kölkömmel Hegyaljára Motörheadre ( ő inkább Messugahhra), nem lenne rossz élőben hallani Sanyihavert & his familyt. Talán pálesz is lesz.

    VálaszTörlés
  3. Legyen pálesz és legyen, aki hazavisz... ;)
    Bár én másnap reggel/hajnalban nagyon jót sétáltam hazafelé (miután magamhoz tértem arccal egy bokorban), semmi fejfájás, semmi szenvedés, hanem kényelmesen sétáltam vagy jó néhány kilométert, napoztam, élveztem a tájat, aztán találtam egy útszéli akármit, ami éppen nyitott, ott ittam három deci fehéret egy deci vízzel, és üdített és sétáltam tovább, aztán valami ismerős kereszteződésnél leálltam stoppolni, és felvett egy horgász, aki éppen hazafelé tartott a horgásztrabijával, és tudta, hová megyek - mert én nem. Így kerültem Motörhead után ágyba másnap délre. Nagyon jó buli volt, remélem, nektek is legalább így fog sikerülni, mert az ilyet beírja az ember az őrsi naplóba. Tényleg nagyon faszán ment minden, úgy kóstoltuk aztán másnap a borokat, h "na akkor most olyat mutassál, ami könnyű, beszélgetős", s aztán meg ő választott, stb. Minden tiszteletem az ilyen borkóstolásé (is).. :D

    VálaszTörlés
  4. Ezek szerint szerencsés kézzel nyúltál a páleszbe(köll a képzavar!), nekem eléggé borzongató emlékeim vannak az ilyen másnapi ébredésekről, kölyökkorom feketecímkés cserkója meg néhány székelyföldi házikavart megapasztotta érdeklődésemet e tárgyban. Bár, tény, hogy a szilágysági meggypálinkánál jobbat még nem kóstoltam, de nincs is merszem komolyabb kitekintésre. Viszont, a beszélgetős vörösbor, esetleg vmi jóféle sajttal igen jól hangzik!
    Remélem én is, hogy Lemmy hozza a klasszist, mert azok a bulik, amelyeken az utóbbi időben voltam( Dream Theater, ZZ Top, Ísis, Metallica), hát max közepesnek mondhatók. Arra feléd a tundrán járnak-e igricek, sarki szonátát intonálva?

    VálaszTörlés