2010. március 24.

Comment Comment.com

Aszondja a sixx: "Paraszthajszálon egyensúlyozva", valamint "a Family Guy valóban kissé ízléstelenül emlékezett meg". Igazán? "..valahol csak szar lehet Terri Schiavo szüleinek, amikor azt hallják, hogy öt éve elhunyt gyermeküket egy különösen drága zöldségként, illeve pürésített agyú zombiként emlegetik " Valóban? Hát Terri Schavo-nak milyen embertelenül fos lehetett, h a saját szülei különösen drága szobanövényként, pürésített agyú zombiként, pislogó múmiaként, szuszogó Han Solo szoborként, lemosható emléműként tartották tizenöt évig? Milyen szar lehetett a férjének? Kit érdekel, mi sérti az ilyen "szülőket"?


Sőt én azt mondom, nem is árt évről évre az orruk alá dörgölni amit tettek. Ha az ő istenük mentesíti őket ez alól a bűn alól, ám legyen, tiszta a lelkiismeretük, de ettől még a társadalomnak egyáltalán nem kell tekintettel lennie az ő érzéseikre, szerintem. Cseppet sem. Egy fikarcnyit sem. Nem mintha lenne remény, h bármikor is felfognának bármit is abból, amit elkövettek, az ő agyuk már jóval a lányuké előtt elhalt, hanem a többiek számára okulásul: az istened feloldozhat, de az emberek nem fognak megbocsátani azért a kegyetlenségért, amit egy másik ember, a saját gyermeked ellen tettél. Beza..

A bejátszást nem linkelem, szerintem szar, de teljesen igaza van, sőt véleményem szerint még túl finom is volt, én durvábbra csináltam volna, nem öntöttem volna nyakon sziruppal. Akit érdekel, itt és itt részletesen olvashat az esetről. (Volt valami HVG-s cikk is, kizárólag előfiztetők számára - biztosan nagyon érdekes, akit érdekel, fizzessen elő. Én megvagyok nélküle.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése