2010. február 24.

A legjobb index cikk ever

NoScript

Vicces. Az elmúlt időszakban volt ugyan néhány írás az indexen, ami majdnem elérte az ingerküszöbömet, ám végül is, némi tétovázás után, zokszó nélkül enyészett a penészes feledésbe mind. A szily valami bejegyzése a kommentelő hivatásosról (vagy mi volt) kint száradt a címlapon vagy két napig. Gondolom kötelező olvasmány lett volna, meg a másik is, amire már egyáltalán nem emléxem. Marad ez itt fönt, ez megragadt. Ezt a letisztult üzenetet mostanában oly sokszor látom, hogy ez rögzül, az utóbbi hónapokban ez a kép jelenik meg nekem, ha az indexre gondolok. Kevés töprengés után úgy döntöttem, ha már felismertem a tényt, hát fel is turbózom: ha már reklám, akkor legyen Hirdetés! (a folytatásban..)

..ja igen, beugrott: Török Gábor valamelyik választási széljegyzete volt, a másik teljesen lényegtelen, amit majdnem elolvastam még a szilyn kívül. Szerintem, rá is kattintottam, aztán mire elkezdett töltődni, már valami mást csináltam. Nem emlékszem, h egyiket is végigolvastam volna. Talán nekiálltam teát főzni. Most mindenesetre teát főzök. Mindjárt felforr a víz. Odáig emlékszem, hogy a szily valamit rinyál a káromkodásokkal kapcsolatban, és idéz valami egészen közhelyes, valóságtól elrugaszkodott minden logika és értelem híján való, ködös olvasói rinyát, s így lesz kánonbarinya. Nem értettem, minek olyan írást idézni, amit kötelező fogalmazásnak írhatott volna egy tizenkét éves gyerek ezerkilencszáztizenkettőben. De ez nem is a rendőrtábornok, ez egy másik volt.. lehet, h kettőt kezdtem el olvasni egyszerre? Vagy hármat.. Maradjunk a háromban, szép, kerek szám.

Mondjuk én sem mondok igazat, mert pontosan tudom, mire volt jó: kimondhatta azt a mondatod, h az index a sok káromkodás miatt szar, pedig valójában amiatt szar, mert trehányul összehányt cucc. Bulvár. Ostoba, otromba, felszínes. Erre kellett a még ostobább levél. Mindig a szilivel mosdatják magukat :D, vele törlik fel.

- Elbasztuk?
- Hát.. elbasztuk.
- Csúnyán?
- Hát.. eléggé..
- Lacikaaaa, te, gyeremán egy kicsit ide, kisfiam, lenne itt egy izé..

Erre mondják, h aki nem dolgozik, az nem is hibázik, ugye? Aki szarul dolgozik, az meg még többet hibázik, de legalább van mit csinánia. Világos.

NoScript


Na idebiggyesztettem a beturbózott képet. Figyelem! Linket is tettem rá, szal meg is lehet kattintani, meg mittudomén (nem mintha sok értelme lenne, úgy sem onnan kell telepíteni a FFoxba, de ott a link és passz).


A lényeg, hogy szeretem ezeket a letisztult képeket.

Update:
Most olvasom: "Lezárták a gyalogosok elől a pesti hidakat". Na és, a budai hidakon attól még lehet közlekedni, nem? Természetesen ennek az ostobaságnak sincs gazdája, a cikket írta: index. Gratula, hozza a formát..

- Hé, paraszt, merre az út Budára?
- Én paraszt, e?
- Az hát, na elő a farbával te, hogy a ló rúgja meg a dinka formádat.
- Hát arra, e, ha már olyan sietős, igyenöst, azt a sűrűkrumpli Icáéknál meg fel barra. De nem tud mostan átmenni az úr, mer' a pesti hidakat mind lezárták. Csak a budaiak vannak nyitva, mer' az uraságok hajókáznak. E.

..méghogy én paraszt. Itt élek már a városban öt éve, e. Én paraszt..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése